Page Nav

HIDE

Breaking News:

latest

Ads Place

Jerman Singkirkan Perancis 1-0 Di Suku Akhir

Jerman Singkirkan Perancis 1-0 Di Suku Akhir Jerman Tewaskan Perancis 1-0 Di Suku Akhir. Perlawanan suku akhir di antara Jerman menent...

Jerman Singkirkan Perancis 1-0 Di Suku Akhir

Jerman Tewaskan Perancis 1-0 Di Suku Akhir. Perlawanan suku akhir di antara Jerman menentang Perancis berkesudahan dengan kemenangan berpihak kepada pasukan Jerman. Pasukan Perancis akhirnya tunduk dengan jaringan tipis 1-0. Kemenangan ini membolehkan Jerman menempah slot pertama untuk beraksi dalam saingan separuh akhir Piala Dunia 2014 Brazil.

Pertemuan Perancis dan Jerman ini sememangnya sangat dinantikan oleh semua peminat sukan bola sepak. Kedua-dua pasukan ini adalah diantara pasukan hebat dalam kancah sukan bola sepak dunia sejak dari dahulu lagi. Tahniah kepada pemain pasukan Jerman dan tidak lupa juga kepada pengurusnya Joachim Low. Jerman Tewaskan Perancis 1-0 Di Suku Akhir.

Permulaan perlawanan Jerman vs Perancis ternyata begitu perlahan dengan kedua-dua pasukan nampak begitu berhati-hati dengan sesekali menguji kekebalan kubu lawan masing-masing. Namun gol pasukan Jerman telah diperolehi menerusi tandukan Mats Hummels pada minit ke-13 membuatkan pemain Perancis tersentak. Itulah satu-satunya gol yang terhasil dalam perlawanan ini yang menyebabkan Jerman Tewaskan Perancis 1-0 Di Suku Akhir.

Ketinggalan 1-0 menyebabkan pemain Perancis mula menggandakan asakan ke kubu pasukan Jerman. Beberapa percubaan pemain mereka ternyata begitu mencemaskan. Kelibat Karim Benzema sentiasa mengkucar kacirkan pertahanan pasukan Jerman. Namun segala serangan pemain Perancis ternyata buntu unutk menghasilkan sebarang gol. Akhirnya Jerman Tewaskan Perancis 1-0 Di Suku Akhir.

Pasukan Perancis terpaksa menerima hakikat bahawa perjuangan mereka di Piala Dunia 2014 Brazil telah berakhir. Riak kekecewaan jelas kelihatan pada wajah setiap pemainnya. Pengurus pasukan Perancis iaitu Didier Deschamps juga nampak begitu kecewa dengan keputusan ini. Beberapa pemain Perancis juga kelihatan menitiskan air mata kesedihan.

Segalanya telah tersurat Perancis tewas di tangan Jerman di saingan suku akhir Piala Dunia 2014 Brazil. Biarpun tewas mereka telah bermain dengan penuh semangat kesukanan yang tinggi. Ucapan tahniah diucapkan kepada semua pemain Jerman terutamanya wira mereka pada pagi ini iaitu Mats Hummels. Jaringan Mats Hummels membolehkan Jerman Tewaskan Perancis 1-0 Di Suku Akhir Piala Dunia 2014.

Tiada ulasan

Latest Articles